Młodszy Specjalista ds. Kontaktu z Klientem
O nas
PayTel S.A. jest wiodącym na polskim rynku dostawcą usług płatniczych. Specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych, płatności mobilnych (BLIK, Google Pay, Apple Pay) oraz zarządza siecią terminali POS (instalacja, serwis i dzierżawa). Buduje i rozwija własne aplikacje terminalowe i płatnicze oraz własną infrastrukturę.
Będąc częścią międzynarodowej grupy SIBS – jednego z największych graczy na rynku płatności w Europie, od ponad 15 lat stale się rozwija, dba o najwyższą jakość oferowanych usług oraz inwestuje w innowacyjne rozwiązania. Zarządza siecią ponad 65 tysięcy terminali płatniczych i obsługuje ponad 12 milionów transakcji miesięcznie. Zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, posiadając certyfikaty PCI DSS oraz PCI PIN Transaction Security.
Twój zakres obowiązków
Obsługa telefoniczna nowych o obecnych klientów
W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez PayTel
Realizacja wyznaczonych wskaźników KPI
Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi standardami w celu budowania długotrwałych relacji z Klientami
Nasze wymagania
doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
Excel - poziom średniozaawansowany
samodzielność
Odporność na stres
Wyksztalcenie wyższe
Mile widziane
Znajomość branży z zakresu płatności bezgotówkowych
język angielski na poziomie komunikatywnym
To oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży.
Praca w formie hybrydowej z podziałem czasu pracy na zdalną/w biurze
Świetną atmosferę i przyjazne relacje. Możesz liczyć na wsparcie każdego z nas.
Spotkania integracyjne
Stabilność zatrudnienia
Prywatną opiekę medyczną
Kartę sportową
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Kontakt:
OSTRZEŻENIE PRZED NIEUCZYCIWYMI OGŁOSZENIODAWCAMI!
Ostrzegamy przed nieuczciwymi ofertami pracy, w których anonimowi ogłoszeniodawcy proszą o przesłanie numeru dowodu osobistego lub jego skanu, numeru PESEL, adresu zamieszkania i numeru telefonu, Twoich zdjęć lub żądają opłacenia z góry procesu rekrutacji, biletów, noclegów (w szczególności dotyczy ofert pracy za granicą i próśb o wpłatę pieniędzy za pośrednictwem Western Union Money Transfer), opłat za materiały (praca chałupnicza, składanie długopisów lub biżuterii) itp., zatelefonowania lub wysłania wiadomości SMS pod płatny numer telefonu, pobrania pliku z internetu, wykonania przelewu bankowego nawet na kwotę 1 grosza (nowy rodzaj oszustw, wyłudzenie kredytu). Zanim wyślesz CV poproś autora ogłoszenia o podanie nazwy firmy i jej pełnych danych teleadresowych (w tym numeru REGON). Następnie zweryfikuj ich prawdziwość. Uczciwi pracodawcy nie mają żadnych powodów do publikacji anonimowych ofert pracy, nigdy NIE ŻĄDAJĄ podania swoich danych osobowych, założenia konta bankowego, wykonania przelewu. Bądź ostrożny, nie ryzykuj!
To ostrzeżenie wyświetlane jest przy każdym ogłoszeniu z działu PRACA, przedstawia najpopularniejsze mechanizmy oszustw i nie należy go wiązać z konkretnym ogłoszeniem.
Administrator serwisu ogłoszeniowego