Opiekun klienta - praca biurowa (Amsterdam, Holandia)
Opis pracy:
Praca w Holandii w miejscowości Amsterdam. Praca w firmie logistycznej. Praca w dziale administracji zakupów. Obowiązki pracownika to wysyłanie zamówień zakupu do dostawców, nadzorowanie daty wysyłki od dostawców, przetwarzanie przychodzących dokumentów wysyłkowych, sprawdzanie dokumentów importowych i certyfikatów, monitorowanie różnic w ilości zamówionych i dostarczonych artykułów. Praca w godzinach 08:00-17:00.
Ilość miejsc pracy:
1 miejsce (nie dla par)
Start pracy:
od zaraz
Oferujemy:
- legalne zatrudnienie na podstawie kodeksu ABU CAO
- regularne godziny pracy
- zakwaterowanie firmowe (109.44 tygodniowo)
- bezpłatny transport do pracy* (samochód służbowy lub rower)
- ubezpieczenie firmowe (35.58 tygodniowo)
- stawkę godzinową gwarantowaną (14.11 brutto/h)
- dodatki do wynagrodzenia: wakacyjny (+8.33%), urlopowy (+8.70%). za nadgodziny (125-150% stawki)
- wypłaty tygodniowe
Wymagania:
- prawo jazdy kat.B
- angielski komunikatywnie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- aktualne zaświadczenie o niekaralności
Rekrutacja / kontakt:
PRAMER
telefon: +48327390079
whatsapp: +48509933606, +48533282372
e-mail: rekrutacja@pramer.pl
aplikuj: www.pramer.pl/formularz-zgloszeniowy
_
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się do 3 dni roboczych. Praca tymczasowa w Holandii. KRAZ: 10850. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Ogłoszenie nr 943295, z dnia: 2024-12-05
KONTAKT:
email:
ZDJĘCIA:
Prosimy o poinformowanie osoby kontaktowej, że ogłoszenie zostało znalezione na
www.ogloszenia.nowy-sacz.pl
Pomoże to nam w skutecznej promocji serwisu. Dziękujemy